Katja Haag

11050999_10152770714902919_249306702_n
Hej!

Jag är Katja och också är en stolt student på Scandinavian College of Travel and Tourism. Jag kommer från storstaden Stockholm och hamnade i Orsa på grund av mitt stora intresse för resor, kultur och språk. Efter all mina utbildningar (skrädderi-mode-design, fotografi, miljö- och global rättvisa) har jag äntligen hamnat rätt.

Under min första LIA var jag på ett företag, Scandinavian Perspectives, i Stockholm som säljer upplevelser i hela Scandinavien. När det var dags för mig att välja min andra LIA har jag övervägt hela världen men valde en gammal favorit Ecuador och företaget Exclusive Hotels and Haciendas of Ecuador.

Just nu befinner jag mig på ett familjeföretag i Stockholm, Risbecker International och räknar dagarna tills vår resa till Kina. Kina är ett fantastiskt land med århundraden av historia, kultur och enastående natur. Jag ser fram emot att se Kinas storstäder samt åka till Avatarbergen och se inspelningsplatsen till världens bästa film, Avatar.

P.S. Jag har rest själv och sett otroligt fina platser men insett att det finns ingenting bättre än att dela de minnen med andra människor!

Vi ses snart!
//Katja

Lämna en kommentar